Tuesday, May 12, 2009

2009.05.12. R.T.

Az itatót egy kicsit hanyagolva ma inkább vizimadarazni mentem.
Már lassan 2 éve, hogy elkészült egy vizimadaras lesem, amit egy kezdeti bosszúság miatt még sosem használtam. Történt ugyanis, hogy a lesbe nem éppen egyszerű bejutni, mivel víz, az alatt pedig 30cm iszap veszi körül. Egy alkalommal nagy nehézségek árán bejutottam a lesbe, elrendezkedtem, majd akkor vettem észre, hogy memóriakártya nélkül jöttem el otthonról! Nos, ez az élmény elég volt ahhoz, hogy egész mostanáig ne kisérletezzek újra. Jerkovich István hatására, és, mert mostanság jó kis nyüzsgés van a les körül, ma kiültem. Sok időm nem volt. Ez idő alatt a következő képek sikerültek:

Tőkés récék, 2 különböző korsztályú utódokkal:













Szitakötő és kecskebéka:

















Barátréce és Szürkegém:

















Az I- re a pontot egy táplálkozó vizisikló tette fel:

No comments: