Saturday, September 5, 2009

Hortobágy- Madarász Futam

Pénteken és szombaton Hortobágyon jártam.
Első nap vizes élőhelyen fotóztunk Ónodi Miki barátommal:


















Második nap pedig Jerkovich Istvánnal és Gönye Csabával madarásztunk és fotóztunk az erre az alkalomra alakított csapatunkban :) :





Ez a hal pedig ha hihető, ha nem, valóban ekkorát ugrott és sikerült megfotózni! :)





Hazafelé tájképeztem még egy kicsit. Hegyekhez szokott szemeimnek mindig furcsa látvány a végtelenségig tartó "semmi"!

8 comments:

Raindrop said...

Háth... izé.
Mit lehet ilyen képekre írni? :)

A halacskáért díjat érdemelsz!!!
A kócsagos sárga "kisvirágszőnyeg" pedig egyenesen meseszép!

Anonymous said...

A jégmadaras fotó csodaszép! Nem tudtam elmenni mellette... A többi is nagyon tetszik.

Fejes Csaba said...
This comment has been removed by the author.
Fejes Csaba said...

Jó kis kiruccanás lehetett.. Ismerősek a madárkák,régebbi (szülő) otthonomtól pár kilóméterre volt egy nemzeti park (kardoskúti fehér-tó) ott voltak hasonló madárkák,persze akkor mit sem tudtam róluk,ugy járkáltam ott mint itt az utcán,most hogy elköltöztem jöttem rá mennyire különlegességek vannak ott is..
Hegyek itt Zsolt??:D Hoool? Tátra,Alpok.. azok jah.. :D de ezek itt csak dombocskák :)
Igen az a hal negy kapás! mármint fotós szemmel nézve,jó reflex meg szerencse kellett hozzá! Szép fotók,felhősekere ránéztem,hihetetlenül hasonló juhhodály, volt otthon is.. Keress rá a neten a helyre,van kilátó,melegedőház is ha gondolod,tavasszal- ilyenkor jó nagy a forgalom ott.
Jó pihenést addig is.
Cs.

Lívia said...

Gyönyörű fotók! Ráadásul felhőmániás vagyok:) Tanfolyamot nem tartasz? Egészen közel élek Tatához:)

rajli said...

Nagyon jók lettek a fotók!
A halas kurriózum.
Gratulálok: Laci

palankaizs said...

Köszi mindenkinek a hozzászólásokat!
Zs

Unknown said...

Már látom,
hogy napokig a blogod fogom olvasgatni, és bámulni tágra nyílt szemekkel, nagyon szeretem a madarakat, itt is tele a kert velük. Épp tegnap jött meg a vörösbegyem, aki már évek óta itt telel.
A nevek, akikről írsz, ismerősek a birding.hu-ról. Az az oldal nagyon sokat segített nekem azonosítani a kertünkben élőket!
További sok sikert kívánok neked, ehhez a csodaszép elfoglaltsághoz!