Monday, March 15, 2010

2009

6 comments:

Fejes Csaba said...

Ez profi lett nagyon Zsolti!!
A bibicnél megálltam pihenni.. :)
jöhetnek majd a "coming soon" és a trailer cimű folytatásos kalandregények! :D

Timi said...

Ez valóban fantasztikus lett!!!

Unknown said...

Minden elismerésem!
Nagyon szép összeállítás és ezzel a zenével egy kerek egész.
Még egy gondolat, azt hiszem én tartozom köszönettel Neked a lehetőségekért (már ha rám gondoltál :) ).

Raindrop said...

Elképesztő fotók, és hátborzongatóan szép zenét választottál!
Gratulálok Zsolt!

Gódor Miklós said...

Irigylésre méltó sorozat de hát tőled ez nem meglepő..:)...ilyen képekből lehet válogatni. Gratulálok hozzá !
Egyedül csak azt sajnálom hogy "exportra" készült, már ami az angol szöveget illeti...Vagy én nem vagyok elég uniós? :)
Mégegyszer grat!

Jajca said...

Gratulálok ezekhez a csodás képekhez. A zene nagyon kellemes, jól illik a hangulathoz. A vetítésről meg írtam az indexen ;-)