Monday, December 6, 2010

2 nap, 2 les. 2. rész.

Hát, azt hittem, hogy a 2. nap után majd hatalmas élményekkel gyarapodva írhatom ezt a bejegyzést. Sajnos, nem így van.
A történet ott kezdődött, hogy azt terveztem, hogy szombat este már kimegyek a lesbe, hogy vasárnap hajnalban ne zavarjak szét semmit az érkezésemmel. Azonban, egyfelől, mert már délután -8... -10°C volt, másfelől, mert csütörtökön nem sikerült a fűtést beüzemelni, úgy döntöttem, csak vasárnap reggel megyek ki.
Reggelre -13°C lett. A fűtést nem sikerült beüzemelni ismét, viszont, legalább az ablak belső felén 3mm jég volt. A les belseje olyan volt, mint egy kristálybarlang, csillogott a falakon a dér. Az ablakot kinyitottam, próbáltam függöny mögül fotózni, mivel a jeget nem tudtam leszedni. Mindhiába.
Egész nap csak a szajkók jöttek be, az ölyv csak egyszer, de amint meglátta megmozdulni az optikát, azonnal elszállt. 6 órát voltam kint...

No comments: