Thursday, December 30, 2010

2010.12.29.

Jövet- menet:


Ki kopog?

5 comments:

Anonymous said...

Great jobs, congratulations.

Nordis said...

Very beautiful pictures

fiskusolga said...

Nagyon szép!

kikki59 said...

Szervusz Zsolt! Szerintem, az életben csak 1-2-szer leveleztünk; úgyhogy nem emlékezhetsz rám. Képzeld, még a te madaras, rókás képeid is felkerültek a Google-ra; az én nevem alatt!! Hát, azért egy kicsit gyengébb fotós vagyok, mint te. És: különben is!! (A Facebookról szedték le őket.)
(Az már csak az én bajom, hogy végtelenül kripli képeket is csatoltak a nevemhez, még japán robot-keresők is..) Én már írtam nekik magyarul (mert magyar nyelvű a cucc); de csk még több gyenge képet passzoltak hozzá. Van valami ötleted, hogy az ilyen 'kedves' reklámokat leszedjék? Méltatlan dolog ez, mindenki számára!
Nézd meg a 'korondán krisztina photo' Google összeállítást, és - meg fogsz egy kicsit roggyanni.
További jó fényeket, kedves rókákat, gyönyörű madarakat kívánok neked lencsevégre!
Üdv, Krisztina. kikki59@gmail.com

palankaizs said...

Szia Krisztina,

Próbáltam amit írtál, de nem találtam semmit! Istvánt üdvözlöm!

Zs