Wednesday, September 7, 2011

3D

A nyár folyamán, egy vetítés alkalmával hozott össze a sors Marcival, aki 3D filmeket készít/ vetít. A bogár akkor került a fejembe. Eltelt néhány hónap, ültünk együtt a lesemben, videózta 3D- ben a repülgetésemet.
Mára azonban a bogár lerakta petéit is. Azaz, a 3D beköszöntött mint technika a fotózásaimba is.
Egy ismerősöm vállalta, hogy eljön hozzám és kölcsön adja az enyémmel megegyező gépét, hogy megtegyem az első lépést a 3D- s madárfotó készitésben. Az első eredmények ezek lettek... Amiknek nézéséhez zöld/ piros 3D szemüveg kell:









1 comment:

Fejes Csaba said...

Baromi jók ezek a 3D-s képek!! megelőztél ezekkel, avagy te hamarabb véghezvitted, én makróra szántam ugyan ilyen technikát, egy sinpáron tologattam volna a kamerát jobb hijján. :) Ja, közben én is nyitottam egy blogot.. de az egész más..
Végre "leszálltál" a madarakhoz, ujra! :)
Üdv.
Cs.